top of page

שינוי- איך ניתן לשים את הפוקוס שלנו במקום הנכון

מהלכי השינוי המוצלחים ביותר הם תערובת של הצלחות קטנות , מעידות קטנות, תמיכה ועידוד מהחברים והסביבה, קפיצות גדולות של אומץ ופגיעות, דחיה ואכזבה, חמלה עצמית וחזרה להתקדמות. And repeat

אחד הדברים הכי חשובים שיש לנו ביצירת שינוי הוא תשומת הלב שלנו.

חשבו לרגע לאן אנחנו מפנים את תשומת הלב שלנו ואיך וזה קובע לאן אנו מנתבים את האנרגיה שלנו ומה זה מביא לחיינו.



אם עיקר האנרגיה מופנה לדאגות או אכזבה מההתקדמות שלנו זו האנרגיה שאנו מתרכזים זה. האנרגיה הזו משפיעה על התפיסה שלנו על הפעולות שלנו והתוצאות הנלוות.

המוח שלנו אוהב את הרגיל הנוח והרוטינה, כי אנו מחווטים להבטיח את הישרדותנו על ידי הליכה בשביל הידוע והמוכר. לכן, השינוי מרגיש לנו מסוכן. עצם המחשבה של כניסה לשטח לא ידוע מדליקה נורות אזהרה על אף שבמציאות לקיחת הסיכון יכולה להועיל מאוד לאושר שלנו.

במילים אחרות כאשר אנו מנסים לעשות שינוי המוח שלנו כנראה יתנגד ויפעיל אמנות מגבילות כגון :"את לא יכולה לעשות את זה", " זה לא ייגמר טוב" וכד'.

האופציה להמשיך במוכר בידוע בנוח, כמו למשל להמשיך לגלוש ברשת החברתית במקום לנסות משהו חדש, מושך אותנו יותר .קל לנו לחזור לתבנית המוכרת ואנחנו מאמינים בגבולות שהמוח מציב.

הצעד הראשון והחשוב בדרך לשינוי הוא לכבד את הכוונה שלנו, למרכז ולאמן את תשומת הלב שלנו להתרכז בדבר עצמו . ללמוד לקחת פסק זמן, לפגוש את הפעולות השכיחות אשר גורמות לנו להרגיש בטחון.

על ידי אימון אנו יכולים ללמד את מוחנו מה חשוב לנו, היכן עלינו למרכז את תשומת הלב שלנו, מה הדרך בה אנו רוצים לחיות. זה מתחיל באימון הפוקוס שלנו.

לסיכום, ככל שאנחנו מחזירים את השליטה על המוח שלנו, אלינו, דרך שימת תשומת הלב שלנו, זה נהיה קל יותר למקם את סדרי העדיפויות שלנו ולחולל שינוי ולאמץ הרגלים חדשים ומיטביים. אז אם אתם רוצים להרגיש יותר נוכחים, שמחים, מוקירי תודה על החיים, עם יחסים טובים יותר עם חברים ומשפחה, מרוכזים בעבודה, מדיטציה היא הדרך לומר למוח שלכם

" היי, מוח, זה חשוב לי, בזה אני רוצה לשים את הפוקוס שלי".

אז יאללא, תתאמנו בזה!

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page